Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Helgen

söndag, februari 25, 2007

Har lyckats med att gå ut både fredag och lördag i helgen, känns som om tiden bara flugit iväg. Hittade ett linne jag fyndade på rea i höstas som faktiskt funkade bra i fredags som klänning modell kortare och leggins. Kul när man fyndar nya outfits bland allt man redan har :)Efter en stund på stan igår fyndade jag också skor på slutrean. Har spanat lite på dem tidigare, me har väl inte riktigt sett behovet, men nu när de var på 70% (194.50) så kändes det som om behovet inte var så viktigt längre ;) Nädå, de blir bra att ha på jobbet, det är sjyst med en ordentlig klack och roligt med nått annat än svart. Nu är det lite småvarmt att knata runt i vinterskor innomhus, så det blir sjyst att ha nått att byta med.

Måste tipsa om en sån bra låt också nu när jag äntligen hittat den på youtube. Nu hörde jag låten innan jag såg videon och jag tror faktiskt det kan göra skillnad. Vissa låtar blir bättre om man ser videon, andra sämre. Denna är mycket bätte utan :) Men, enjoy!