Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Hype

onsdag, januari 16, 2008

Oh, vad folk har väntat och visst fick de se något fint!

Supertunna MacBook Air briljerar förutom med sin vikt och storlek, med samma touch-teknik som ipod touch och min favvo, den inbyggda kameran. Lite i dyraste laget + inget utrymme för CD/DVD så inget "ha-objekt" för mig. Jag kör hårt på gamla iBook G4, som efter lite modifikationer (hemmafix såklart eftersom Apple inte kan bry sig mindre om sina användare) fungerar fint.

Ha-objektet som däremot blev mitt över jul, ipod touch, har livat upp resan till jobbet (+ alla framtida resor) med favoritserierna i kombination med musik och film. Underbart!


2 Comments:

At 5:02 em, Blogger Anna said...

hello u! vilken pryl!! en sån ska jag nog införskaffa i US... tack för tipset:)! kram

 
At 7:30 em, Blogger Anna said...

The pryl of the pryls ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home