Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Favoritsmink

lördag, mars 08, 2008

Precis som mitt favoritunderlag (som för övrigt fortfarande är slut, nu går jag runt på diverse foundations istället!) och min favoritmascara har jag numera också ett favoritläppstift. Jag är egentligen en gloss girl, men detta är lite av ett mellanting. Favoritshades är nude beige och ultra rouge, lagom beigt till mörka ögon och lagom rött när man vill vara lite finare. Har dock fortfarande inte fått in snitsen på att måla utan spegel... gloss kan man ju lägga på lite hursom, men här syns det om man hamnar utanför, yikes.

1 Comments:

At 10:18 fm, Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 

Skicka en kommentar

<< Home