Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Efter mycket om och men...

måndag, februari 06, 2006


... så kom jag över THE stövlar! Min storlek hade mer eller mindre gått först här i stan, vilket aldrig händer eftersom stl 40 alltid finns, ibland t om tills rean. Hur som helst, när jag hämtat mig från expeditens uttalande att de som stod framme var allt de hade, och med hjälp av Karro och hennes superidéer så fotades de med mobilkamera och sändes till sthlm där de inhandlades av världens bästa Hannah! Jag hämtade dem i lördags och invigde dem samma kväll. Jag kan inte säga annat än underbart!

1 Comments:

At 10:30 em, Blogger Karoleen said...

Hihihi...inte så dum som jag ser ut :) Bra att dom fanns i Sthlm...Mycket snygga, mycket avis :)

 

Skicka en kommentar

<< Home