Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Jeans...

söndag, oktober 15, 2006

... är väl inte något jag använt så flitigt på sistone. Jag har entrat den fantastiska världen av strumpbyxor och dessa kan man ha till klänning, shorts, lite längre shorts, etc etc. Trots detta så har jag iaf mina favoritjeans, Tiger, Skogsberg och har under en tid nu tänkt införskaffa ett par av samma modell, men kanske en annan tvätt, i förebyggande syfte nästan, då de säkert blir användbara när det blir lite kallare. Hade set ut ett par i en bra tvätt på ett ställe här i stan förra helgen, och tänkte igår gå tillbaka och iaf titta på dem. Fick lite smärre panik när jag kom fram och expediten upplyste mig om att de var slut. Tiger hade skeppat ut hela sitt lager till butikerna, det fanns inte ett par kvar. Försökte prova lite andra hon tyckte skulle kunna vara nästan samma sak, men nej. Hon fick tillbaka alla och jag gav mig ut på jakt till alla de andra butiker jag visste också har Tigerjeans. Fick napp på första försöket, hittade rätt storlek, provade och köpte, det hela tog inte många minuter. Nu ligger de här i en påse, har inte haft ork att packa upp dem och kanske prova dem igen, det är ju samma modell och storlek som jag har redan, så vad kan vara fel. Kommer nog köra på strumpbyxor ett tag till, men det känns skönt att jag har dem iaf.

2 Comments:

At 4:35 em, Anonymous Anonym said...

Vilken tur att du hittade dem tillslut i alla fall, jeans är ju alltid bra att ha.

 
At 1:59 em, Blogger Anna said...

Absolut :D

 

Skicka en kommentar

<< Home