Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Dagens

söndag, december 03, 2006

Att lägga båten på varvet är inte riktigt vad jag helst gör en söndag när det är kallt och regnigt ute, men jag var med och kom med glada tillrop i alla fall! Det var heller inte riktigt min grej att klafsa runt på ett lerigt och stenigt varv med finstövlar... men de klarade sig. Tyvärr förfrös jag tårna (mild överdrift), så det blev svårt att prova träningsskor sen, det var punkt två på dagens agenda. Hittade ett par riktigt sjysta ändå, som med lite tips och trix blir mina för en lite mindre slant än vanligt. Har haft mina nuvarande i säkert över fem år så det är väl dags nu.


Nu är jag nyss hemkomen från UNT-fyrverkerierna i Botan, jättefina som alltid. Bondtema var det också, som i James Bond och inte som i Bonde som jag först trodde... Men vad gör man :) Nu är det glögg- och pepparkaksmys som gäller!