Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

HM

tisdag, januari 16, 2007

Senaste HM-skörden, jag är nöjd. Speciellt bikinin satt bra vilket känns lite kul när man ändå chansar en del. Klänningen blir som sagt en basfavorit tillsammans med först kanske svarta leggins i slutet på vintern/våren (vad det nu är för väder vi har...) och sen med vita till sommaren. Man kan ju börja med stövlar, övergå till pumps för att avsluta med sandaler, oändliga möjligheter :) Sjalen blir snygg till beige trench till våren.

Träningskläderna, som inte fick vara med på bild, satt också bra. Jag tycker det är hur bra som helst att kunna fynda billiga mysbyxor, perfekt att träna i, och det där gratissettet blir nog också sjyst på gymet. Jag är väl inte direkt typen som lägger ut tid och energi på sånt, även om jag sagt att jag ska och det ibland kan behövas. Däremot har jag köpt nya skor, med tanke på att jag haft mina andra i säkert fem år så var det väl dags. De är knallröda(!) så ingen behöver tappa bort mig :)