Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

No change

tisdag, februari 06, 2007

Jag är fortfarande sjuk. Ja. Luftrören är inte vad de borde och jag har nu gått över från te till cola. Snart blir det även thaisoppa. Fördriver tiden med att se brittiska filmer varvat med att lyssna på Kristoff. En av hans Night Addix har gått här ett tag, men gör sig fortfarande otroligt bra + att man känner sig lite piggare.

Nu tror jag inte att morgondagen kommer med någon rafflande förändring så jag ska bunkra med Stolthet och fördom, den 5h långa BBC-versionen. Och kanske en till Night Addix.

2 Comments:

At 11:38 fm, Blogger InfiniDimm said...

Krya på dig!!

 
At 5:14 em, Blogger Anna said...

Tack, nu är det nog på G att gå över också, skönt.

(Du har en Blogger-profil som inte är publik? Det kanske är meningen, men jag blev så nyfiken om du nu har en blogg... :))

 

Skicka en kommentar

<< Home