Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Poppa

måndag, februari 05, 2007

Mycket tid över -> mycket tid på youtube. Har legat lite smådäckad hela helgen och trenden ser ut att hålla i sig. Hinkar te och knaprar halstabletter, samt poppar till denna. Av någon anledning är det svårt att sitta still, något som tjejerna inte verkar ha några problem med. Jag vet inte om det är de fladdriga klänningarna, de höga klackarna eller det totala ointresset för låten... Nog med elakheterna, så hemska är de faktiskt inte. Jag fick upp ögonen för låten först när jag hörde covern, som inte verkar släppt på något vettigt vis. Hur som helst, när de har svårt att hålla sig för skratt i mitten, den totala motsatsen, Artic Monkeys bara det, kan det bli bättre?

4 Comments:

At 10:22 fm, Blogger Karoleen said...

Är du också sjuk? Jag har fått nån väldigt otrevlig halsfluss variant, jag trodde dom skulle försvinna när man tog bort mandlarna, men tyvärr blir dom tydligen värre :S Bah...det är synd om oss :)

 
At 11:06 fm, Blogger Anna said...

Nämen, låter otrevligt! Och det är absolut synd om oss, jag ska precis äta blåbärspannkakor här ;)

 
At 11:19 fm, Blogger Karoleen said...

Haha...oj då...blåbärspannkakor, det låter hemskt ;) Jag fick klara mig med varmt te och smörgåsar, ingen som tar hand om mig minsan :( Jag trodde man åkte hem till sina föräldrar för att bli omhändertagen ;)

 
At 11:21 fm, Blogger Anna said...

Det trodde jag med! Ja, fast jag får laga dem själv... t om handla blåbären själv, i övrigt överlever jag också på te.

 

Skicka en kommentar

<< Home