Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Fundering

måndag, mars 05, 2007

Vad väljer man när det väl är dags? Old fashion eller new fashion? Jag personligen har redan gjort mitt val och har svårt att förstå de som fortfarande är fast i gamla gängor. För det är sant det som sägs, fördelarna är oändliga och jag tycker det är synd att den fortfarande inte nått ut till så många. Jag beställde från den engelska siten, innan det fanns en svensk och jag tror inte att jag kan vara mer nöjd.

Aldrig hört talas om den? Då var det på tiden!

3 Comments:

At 5:31 em, Blogger Anna said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At 5:32 em, Blogger Anna said...

tjenis anna! grymt att du skriver om m-koppen! beställde min för 2 veckor sen, hur kan det ha tagit så lång tid för den att nå ut på marknaden?? konstigt... hoppas allt är bra=) /Anna E

 
At 7:02 em, Blogger Anna said...

Då hoppas jag att du blir lika nöjd som jag :) Har haft den i snart två år nu!

 

Skicka en kommentar

<< Home