Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Vilken grej

fredag, augusti 17, 2007

Tänk att kunna se såhär varierande ut, man undrar ju ibland om det ens är samma tjej. En gång fick jag frågan varför jag sminkar mig varje dag och efter att ha funderat en sekund eller så kom jag fram till att det är kul att variera sig. Att inte se likadan ut varje dag. Det gäller ju i och för sig både smink och kläder etc. Jag beundrar verkligen de som kan ha fantasin och energin att varje dag hitta nya kombinationer och stilar att klä sig i, och det ändå ser snyggt ut! Ofta får man väl höra att man passar i vissa slags kläder, former, färger, men det finns några där ute som verkligen kan lyckas med allt. Själv vill jag ha det enklelt, antingen i form av basickombinationer eller i form av typ av plagg. Och det måste vara bekvämt. Klänning och stumpbyxor kommer att hålla i sig som stadig favorit ett bra tag till.

Nu, fredag med toast och vin. Senare, kräftor!