Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Kofta

söndag, september 02, 2007

Att rota igenom mammas garderob kan visa sig lönsamt ibland. Följande kofta har jag "lånat" av henne i perioder och nu var den tydligen på väg ut så jag har nu adopterat den helt. Den är gjord i Skottland i 100% cashmere och den hade sin tidigare storhetstid under tiden hon pluggade så den har ju hängt med ett tag. Den hade från början också en jumper till, men den har tydligen gett vika för åldern. Jag hade senast hela settet när jag gick på gymnasiet, men nu är det alltså bara koftan som gäller. Vilket inte är fy skam det. I övrigt är det Tiger-jeans och HM-topp till.

Helgen har varit lugn, 8h sömn per natt minst, ändå uppe vid 8-9-tiden för lång frukost och slösurfande och tidningsläsande. Så nästa helg är jag redo för gamla vanor, ge mig kalas på fredag med skräpmat därefter, fika och shopping på lördag och totaldäck resten av helgen!

1 Comments:

At 8:59 fm, Anonymous Anonym said...

Snyggt! :)

 

Skicka en kommentar

<< Home