Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Recension: Compact foundation

söndag, mars 16, 2008


Följande fick följa med hem här om dagen, bland annat Lancomes nya compact foundation, Color Ideal Hydra Compact. Jag har en tid svurit över att den Chanel jag haft tidigare varit slut, men nu hittade jag den på flygplatsen i Helsingfors, men den såg i ärlighetens namn lite för gul ut, kanske passade bättre när man var med solbränd förra sommaren... *hoppas*

Hur som helst så är denna Lancome mer rosa vilket passar mig utmärkt och jag måste säga att jag gillar den. Krämig konsistens som täcker bra utan att se allt för kakig ut, plus att den luktar gott! Det vet jag nog inte om jag varit med om förut. Det enda minuset är att dosan är lite otymplig, eller rättare sagt mycket dosa och lite kräm. Annars, super!