Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Ahh!

onsdag, april 23, 2008


Om man nu tagit sig till en flygplats med bagage och checkat in och allt, hur svårt är det då att ta sig till gaten? Varför låta ett helt plan sitta och vänta medan markpersonal letar igenom allt bagage efter en no-show-väska som inte får åka med om ägaren inte är ombord?

Och varför har man wifi på Kastrup som inte fungerar?

Och varför tar nån mitt VISA-kort?

Härligt att vara i soliga Danmark och att kunna njuta av lyx-kaffe-milkshake på Starbucks, men synd att det skulle sluta lite snörpligt.

Bild: Kastrup

3 Comments:

At 7:12 fm, Anonymous Anonym said...

Hmm, det lät inte så roligt! Haha, det r just det jag är orolig för när jag ska ut och flyga, tänk om jag inte hittar gaten!! Fast det har jag lyckats med hittills!

 
At 9:56 fm, Anonymous Anonym said...

Halloj älskling! Hur är det med dig, det var länge sedan. Mycket att göra ser jag, kul låter det som. Jet-Setaren :) Saknar dig och RGK... dags för en reunion va? Massor med kramar Karro

 
At 11:18 fm, Anonymous Anonym said...

Flygbolaget får böta. Av den enkla anledningen.

 

Skicka en kommentar

<< Home