Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Dagligen

lördag, juni 21, 2008

Dagligen brukar jag alltid numera ha på mig ganska mycket smycken, och med mycket så menar jag ett armband och ett halsband tillsammans med pärlörhängen. Halsbandet med lilla pärlan på är så enkelt men ändå snyggt, och passar till allt. Armbandet är också ganska diskret, och jag har det framför allt för att min syster har ett likadant. Båda de två kommer från kyssjohanna, märket Dogeared. Örhängena är antika och vill man vara riktigt fin så finns det också ett matchande pärlhalsband.

Man skulle kunna tro att jag också använder parfymerna som står i bakgrunden, men nu förtiden är det den gula Versace som gäller. Gillade verkligen Bright Chrystal, men nu när den börjar ta slut är den gula (som jag faktiskt bara tror heter Versace?) en perfekt fortsättning.