Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Slut?!

söndag, oktober 26, 2008

Återigen, jag är petig med att smink måste kunna sitta länge och har därför använt Make Up Stores Eye Primer under ögonskuggan samt som concealer (bonus för 2 i 1-produkt).

Hur som helst, min börjar ta slut och jag skulle köpa en ny. Slut. Slut från huvudlagret. OK, jag behöver något som kan fungera som en ersättare och fick då Magic Wand-concealer istället. Täcker bra, inga problem, men fungerar inte särskilt bra under ögonskuggan. Jättetrist.

Jag tycker det är ofta saker och ting tar slut från Make Up Store. Min syster skulle ha en ny foundation, den tog 5 veckor. Jag väntade en gång på en ansiktsmask i över ett halvår. Och nu denna. Jag tycker verkligen att de har bra produkter och man får verkligen bra hjälp om man vill ha det, men att hålla på att vänta på saker i tid och otid är så himla trist!