Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Good-to-have-order

lördag, januari 03, 2009


Jag blev så härligt glad över H&Ms vårkläder i år! Underbara kjolar och klänningar och söta små koftor. Inte alls så "trashigt" som det varit tidigare år. Det tråkiga är bara att jag redan har vippiga kjolar och små rosa koftor och hur mycket jag än skulle vilja köpa en uppsättning till, så går det ju inte (+ att jag är otroligt nöjd med det jag redan har). 

Däremot fick det blir en såndär årlig uppdatering av basicgarderoben. 
  • Kavajen gillade jag verkligen, hoppas bara att den ser lika bra ut i verkligheten som den gör på bild, då kommer den att användas flitigt. 
  • Bikini som nästan är identisk med den jag redan har, men jag gillar både modell och mönster, så varför inte en i blått i år. 
  • Baddräkt blir spännande, kanske inte bara till stranden, men under kjolar eller shorts. Min första!
  • Skor, toppen att ha som slit och slängskor. De svarta blir perfekta först som inneskor på jobbet kanske, och sen ute till våren. De blommiga blir söta att ha på helgfika vid ån (Åh, nu vill jag ha vår och sommar nu!). 
Det blev också lite underkläder, jag gillar verkligen Our Basic, både BH och trosor. En ny laddning sånt skadar heller inte.