Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Sol och jobb

lördag, april 01, 2006

Bara för att solen skiner hur mycket som helst och man får värsta vårkänslorna bara man tittar ut så ska jag naturligtvis jobba. Orkade inte riktigt anstränga mig idag, lördag, så jag är nu iförd mysbyxor, stövlar(!) samt den nya svarta tröjan med vitt linne under. Lägg till osminkad och okammad också ;) Känner mig som tagen ur flashdance, uppblandat med hemmamys. Trés chic.

Utstyrseln/brist på ork beror väl delvis på gårdagen, som alltid var alldeles utmärkt! Det är så härligt att de kallar det "modern elektronisk dansmusik", det känns väldigt specifikt på ett sätt, och helt odefinierbart på ett annat. Hade inte riktigt rätt utstyrsel då heller tyckte jag, då jag jagat en top som min syster hade under eftermiddagen utan resultat, men det visade sig sen att det jag svängde ihop ändå var ganska bra. Har en väst, som egentligen inte är en väst(?) utan mer som en top man knyter i fram. Jag körde den med vitt linne och le jeans de tiggr. Fick också chansen att använda ett halsband jag inte haft på länge, det ser ut som en stor böjd tand, i silver. Det funkade finfint ihop. Så inte helt oväntat blev det dans hela natten och en avslutande pizza på väg hem.