Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Jag blir så trött...

måndag, mars 13, 2006

... på att hela tiden behöva bylsa på mig 3 tröjor, 17 lager byxor samt oerhört tråkiga skor för att överhuvudtaget ta mig ut i detta arktiska pollandskap jag kallar för tillfället kallar Uppsala. VAR ÄR VÅREN?!

Helgens dop fick mig att trotsa vädrets makter, jag svängde ihop följande


vilket resulterade i att jag frös som jag vet inte vad, men det såg iaf snyggt ut ;)

Var för ovanlighetens skull på stan i fredags och var bara tvungen när jag såg följande.

Solen värmde då inte den dagen, men denna gjorde det :) Blir perfa i sommar.

2 Comments:

At 9:43 fm, Blogger Karoleen said...

Söt klänning och cardigan, mycket fint...mer klänningar åt folket :)

 
At 5:47 em, Blogger Anna said...

Tack :) Och definitivt, mer klänningar åt folket!

 

Skicka en kommentar

<< Home