Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Glamourhelg

söndag, september 24, 2006

Var bara tvungen att använda Glamourrabatten på Indiska då jag spanat in en lång kofta där ett tag nu.


Hittade en massa andra spännande saker också såklart, b la glas i en serie som jag "samlar" å, jättefina skålar, både stora och små, dock ansågs de vara lite för hysteriska. De har även börjat med både kropp- och ansiktsoljor i olika dofter. Jag har handlat en på Body Shop (Monoi Miracle Oil) så där blev det inget köp, men när den nuvarande sinar kan det absolut vara värt ett test. Gillar konceptet att det funkar både att ha i badet, som "lotion" samt att man kan ha det i håret. Har testat lite på mina slitna längder och det funkar helt ok, det lagar väl inget, men det blir mindre spretigt och lite mjukare. Under samma runda fyndade jag även ett par skor, sista paret, stl 40, 150 kr, I love my feet! :D


6 Comments:

At 8:39 em, Anonymous Anonym said...

Den koftan har jag också tittat på. Jättefin! : )

 
At 12:17 em, Blogger Anna said...

Hihi, har sett fler som använt sin Indiskarabatt på just den också :D

 
At 9:54 em, Anonymous Anonym said...

hur mycket är rabatten på? funderat på den tröjan ett tag jag me..:)

 
At 10:10 em, Anonymous Anonym said...

Skorna var verkligen jätte fina

 
At 9:11 fm, Anonymous Anonym said...

Snyggt, snyggt, snyggt!

 
At 7:10 em, Blogger Anna said...

Jenny: Rabatten var på 25% av 449 (tror jag), betalade 337 totalt. Dock gällde det ju bara i helgen, men koftan finns ju kvar!

Fliickan + Jen: Tack :D

 

Skicka en kommentar

<< Home