Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Vansinne!

onsdag, september 13, 2006

Nu äntligen har jag beställt ett AA U-neck från Nelly, kul att de kom in! När jag som bäst går och väntar med spänning på leverans så ser jag min leveransrappport/orderbekräftelse och nu vet jag inte om de över huvudtaget har nån IT-säkerhetsavdelning där, men de har skickat lösenordet i klartext! Ja, i mailet!!! Ok, om man själv begärt att få det utskickat, ja, om man glömt det eller vad som. Men när de helt oprovocerat skickar ut det i orderbekräftelsen! Med tanke på att sån info går att pilla ut ganska lätt så kan man ju kanske försöka hålla just sånna utskick till ett minimun. Jag har skrivit ett kort med argt mail och klagat i massor, hoppas de gör nått åt det, annars känner väl inte jag att jag vill ha så mycket mer med dem att göra, vilket vore synd om de skulle få in U-neck i fler färger.

3 Comments:

At 7:50 em, Anonymous Anonym said...

Bah...vilka puckon det finns i världen, man blir mörkrädd...*suck*

 
At 8:33 em, Anonymous Anonym said...

Oj vad konstigt! Varför har dom gjort så?

 
At 12:31 em, Blogger Anna said...

Karro: Ja, faktiskt!

Anna: Ja, man undrar ju, de tyckte säkert det var en bra default-grej eller så.

 

Skicka en kommentar

<< Home