Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Ljuset i tunneln...

torsdag, september 14, 2006

... är i dag nya Elle UK som ligger här och väntar på uppmärksamhet. Lite av vad jag behöver idag då de ställde in mitt tåg hem och jag missade min träning...

Kul med Special Collectors Issue (vadå, jag samlar på alla...) och att Donatella Versace är med och gästediterar. De fyller tydligen 21 år i år och det ska firas, b la med att 26 kända designers gör vars ett one-off piece som sen auktioneras ut på Ebay där pengarna går till välgörenhet (BHI, Breast Health Institute Fund for Living), bra initiativ! Själv skulle jag inte tacka nej till Mulberryväskan, eller Calvin Klein-klänningen, men hur bra det än låter blir det nog ingen budgivning för mig. Dock blir det en helkväll med Elle, inte helt fel det heller.