Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Smink

tisdag, oktober 31, 2006

Upptäckte till min stora förtjusning att Make Up Store fått en ny hemsida. Den gamla har de haft ouppdaterad i, ja, om det inte är år... Sånt borde verkligen lagförbjudas, ska man ha en hemsida, speciellt en officiell, så får man faktiskt se till att uppdatera den! Hur som helst, man kan se hela sortimentet nu, alla färger och former, hur bra som helst! Det är skumt att allt ser så annorlunda ut på nätet, eller bara jämfört med andra färger. Mitt rouge ser t ex jättetråkigt ut bland alla andra på sidan, men jag tycker det funkar hur bra som helst på mig :) En hint kanske, eller en upppmaning, att testa sånt man annars kanske skulle rata. Nu kanske jag får häva mitt gamla ögonskuggeförbud (jag har så många och vill hellre använda dem så mycket det bara går innan jag skaffar nya), det finns ju så mycket fint! Måste ändå, nu när jag tänker efter :), uppdatera de vardagsskuggor jag har. Meteor och muffin är stående sortiment i min sminklåda och den muffin jag har är för tillfället i smulor...

1 Comments:

At 9:24 fm, Anonymous Anonym said...

Dina ögonskuggor såg jättefina ut! ska kika in på MuS i dag : )

 

Skicka en kommentar

<< Home