Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Trist

tisdag, oktober 31, 2006

Usch, vad det är tråkigt när de ställer in just mitt tåg hem. Ännu värre är det om de inte vet om nästa kommer att gå och man får ta bussen (som tar dubbelt så lång tid)... Det resulterar i att man blir totalt en halvtimme sen. Kan låta som lite, men i världen av pendlare kan det betyda en hel del. Det som var lite skoj var att jag fick lyssna på en playslist hela vägen hem som jag satte ihop till en kompis fest förra helgen:

Girls Aloud - Something Kinda Ooooh
Justin Timerlake - Sexy Back
Justin Timberlake - Lovestoned
Cascada - Everytime we touch
Jamelia - Something About You
David Guetta Vs The Egg - Love Don't Let Me Go (Walking Away)
Till West & DJ Delicious - Same Man
Moby - Lift me up (Mylo mix)
Supermode - Tell Me Why
Roger Sanchez - Lost
Paul Oakenfold - Faster kill pussycat
Fedde le Grand - Put you hands up for Detroit
Bugz In The Attic - Don't Stop The Music
Bodyrox featuring Luciana - Yeah Yeah (D Ramirez edit)
Basement Jaxx - Take Me Back To Your House
Madonna - Jump
Booty Luv - Boogie 2Nite [Seamus Haji Big Love edit]
Deep Dish - Flashdance

Jag är ganska nöjd om jag får säga det själv, det var bra drag :D