Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Herregud

torsdag, oktober 26, 2006

Ja, nu får vi se vad det blev av stresshoppingen... Har inte handlat online sen jag flyttade och har då tydligen "otillåtna tecken i leveransadressen" (notera att de själva har plockat adressen från adressregistret, jag fick inte fylla i den själv) eller nått liknande (har allt i en skärmdump) vilket resulterade i att jag inte fick bekräfta ordern. Ringer ordertelefonen och får prata med nån som till slut förstår att det är kolonet hon ska ta bort... (jag kan inte ändra adressen själv för jag handlar på faktura?), klockan är då 1927. Irriterat säger jag att jag gärna vill få iväg min beställning innan halv varpå hon kopplar mig till IT-support, tack säger jag högt inombords! IT meddelar att jag måste logga ut och sen logga in igen för att den ändringen ska gå igenom, klockan är nu 1929... Det hela slutade med iaf att hon tog min beställning på telefon, med rabatt, jag undrar om det ska gå iväg en leveransbekräftelse på epost, och det säger hon att det förmodligen ska. Än har det inte kommit nån och jag tar nog inte ut nått i förskott innan jag har den... Såg att webshoppen för tillfället är stängd iaf, det är väl nån stackars ansvarig som plockar upp resterna av servrarna :) Hur som helst så kan jag inte logga in där och se om det står nått heller. Förhoppningsvis dimper den in nånstans imorgon, annars är inte min order på tre grejjer (1 linne jag verkligen ville ha, 2 som slank med för att de blev så billiga...) inte hela världen.