Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Lista

onsdag, december 13, 2006

Catya hade en lista jag inte kunde motstå :)

5 Saker jag skäms för:
Att jag inte kan laga mat
Att jag är så seg på mornarna
Att jag inte kan låta bli att shoppa lite för ofta...
Att jag inte har körkort
Mitt humör...

5 Saker jag vill göra nästa år
Fortsätta jobba
Gå på Champagnegalopp!
Höstshoppa i London
Åka till Skåne
Fortsätta ha det bra! :D

5 Saker jag gjort detta året som jag aldrig kommer glömma
Fått min examen
Fått jobb
Flyttat
Blivit brun ;)
Haft världens längsta sommarlov

1 Comments:

At 6:53 em, Anonymous Anonym said...

Visst valde vi helt rätt sommar att ha världens längsta sommarlov!!!! Ikväll ska jag bli blondin... kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home