Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Pretty ballerina

onsdag, januari 17, 2007

Har slappat med senaste Cover och fastnade för delen om ballerinor och clowner. Jag gillar verkligen hela tanken med ballerinainspirerat mode, hela lager-på-lager-tänket, håruppsättningen, omlottbanden, benvärmarna och såklart skorna.

Har letat länge efter ett par blekrosa flats med lite fyrkantig tå, men icke. I övrigt har jag anamat lite av stilen med benvärmare, leggins, omlottklänning och allas favvotröja från Harmony. Synd att den inte gjorde sig i "puderrosa", den jag fick var mer beigebrun och åkte tillbaka fortare än kvickt... Men den gråa är fortfarande en favorit och jag har den gärna till min svarta tyllkjol och en snygg knut i håret.

Suktar fortfarande lite efter vissa plagg härifrån i samma anda, t ex denna eller varför inte denna. Hade varit perfekt för layering! Har tjatat om beställning länge nu... :) Hade ekonomin räckt lite längre hade det kanske blivit nått härifrån också.