Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Jag. Har. Kläder.

torsdag, februari 08, 2007

Faktiskt. Ibland känns det som om man inte ha nått, eller att det man har inte funkar (någon som vet vad jag menar?). Men ibland infinner sig den totala motsatsen, jag har så fruktansvärt mycket kläder. Hittade dessa tre idag, på klädstången t om, så de har varit väl synliga, men av någon anledning var det år och dagar sen jag hade någon av dem sist. Vilket är helt vansinnigt, för de är sjukt söta allihop, och gör sig jättebra med kanske svart kofta över eller till skinny jeans. Ändring får det bli!

1 Comments:

At 1:38 em, Anonymous Anonym said...

De är ju sättefina ju, speciellt den kortärmade cremevita! Jag har börjat köpa mer blusar och skjortor igen, men jag håller med om att de trivs väldigt bra i garderoben! Undrar om de är blyga eller diviga :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home