Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Fundering/Filosofering

söndag, mars 18, 2007

  • Chloés härliga kombination av grön ögonskugga och rosa läppar ser riktigt somrig ut! Jag hade en period då jag bara hade rosa, gröna och svarta ögonskuggor, eller den samling jag hade bestod endast av de färgerna, av slump faktiskt, men jag gillar verkligen kombinationen, men mest kanske i sminkväg då det kanske blivit för mycket på kläder. Jag hade (har kvar) även en rosa puderögonskugga som kanske blev lite för mycket dock :) Men mina gröna funkar fortfarande till mer neutrala färger! Det blir definitivt att testa!
  • Loewe har den utlimata väskan, den finns i tre modeller och sju färger om jag förstått det hela rätt. De är också utan metallspännen också vilket jag tycker känns fräsht+ att den blir lite lättare. Nu är ju sidan tyvärr i flash, men kika in här och titta under accessories, handbags och napa.aire och se om du har lika svårt att motstå dem som jag...

1 Comments:

At 8:03 em, Blogger Kerstin said...

Åh, vad jag önskar att jag vore fin i ögonskuggor...

 

Skicka en kommentar

<< Home