Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Fundering/Problem

måndag, mars 12, 2007

Jag har nu två saker som jag måste/vill på agendan: Införskaffa ny telefon + införskaffa långärmad vit topp att ha till följande (till höger).
  • Problem 1, det finns ingen mobil jag vill ha. Var sugen , men den har bara en sunkkamera, och ska man ha en bättre kamera så får man ingen clamshell, alternativt världens fulaste. Min kamera har 2 megapixel och det skulle väl vara helt ok om man kunde komma upp i det i en telefon också, alternativt med än 0.2 i alla fall. När ska SonyEricsson släppa en telefon jag vill ha?
  • Problem 2, det finns en lämplig vit tröja på Indiska som skulle passa utmärkt, men när ska jag ha tid att gå dit?

1 Comments:

At 8:32 em, Anonymous Anonym said...

Kolla in

Samsung SGH D830 Ultra Edition 9.9

/christian

 

Skicka en kommentar

<< Home