Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Färg

söndag, juni 10, 2007

Pale and proud of it har alltid varit mitt motto såhär i sommartider (eller vid närmare eftertanke stora delar av året...) och det har resulterat i att jag sällan gått i shorts, kjol, och om jag gjort det så har jag alltid lyckats blanda in leggins eller svarta strumpbyxor. Jag har vid några tillfällen testat brun utan sol, men eftersom jag är så blek från början ser de bara för roligt ut, färgen blir så skarp och det passar bara inte. Men, nu har jag hittat lite av en räddning. Den färgar bara lite lätt och det är alldeles perfekt för mig. Dock saknas väl en del snits, men nu är jag inne på min andra flaska för sommaren så den kanske kommer.

Dagen har annars börjat bra med sol in genom fönstret, blåbärspannkakor, lite DI-weekend och lite nagelvård. Måste skaffa nytt nagellack, har bara en skrikrosa färg att ha nu på sommaren, jag skulle behöva nån lite mer lugnare. Det får bli jakt i veckan.