Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Long time...

lördag, maj 19, 2007

Nu känns det som om jag inte bloggat på hur länge som helst, vilket kanske är relativt. Det känns som om jag haft alldeles för mycket annat att göra och varit nästan lite för stressad för att hinna fundera över vad jag gör och vad som hänt. Nu är kanske inte min blogg den mest besökta och vad jag skriver om är kanske inte det mest intressanta stoff man kan komma över, men det känns ändå lite kul att pilla med bilder och dokumentera lite vad som händer hos mig, det blir lite som en hobby, mer kanske för mig än andra. Sen, läser man andras bloggar känns det ändå bra att kunna lämna någon form av identitet bland kommentarerna.

Idag känner jag ändå att jag har lite tid, vilket är skönt, för det innebär också att jag har tid att surfa runt och läsa alla andras bloggar också. Det blir lite si och så med det ibland och det är så synd när man vet att det finns mycket skoj att läsa men man hinner inte.
Sen är ju inget inlägg inte ett inlägg utan en dagens :) Har börjat använda min Bunsel-kofta som vårjacka nu. Det är ju antingen ett plagg för de vinterdagarna då det är -30, eller en vår- och sommarjacka. Däremellan är den på tok för varm. Men det känns kul att få ta fram den, ett lite snoffsigare alternativ till min svarta manchesterkavar, som för övrigt är guld värd. Jag har haft den i flera år och den har blivit sådär använt sliten och den funakr verkligen till allt. Gillar verkligen också min gråa tröja från Indiska, den har hängt med ett tag den med nu. Har sett att den funnits kvar på rean ett tag nu, inte för att det stör mig, då vet man ju att man är ensam med den ;) Såg en tjej på stationen för ett tag sen som hade en likadan grön scarf från HM som jag, jag hade den på mig då också, och sånt är verkligen inte skoj, men det är bara att låtsas som om det regnar :)

Nog med svammel och mer läsa andras bloggar!