Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Sommar

söndag, juni 03, 2007

I helgen har det verkligen varit sommar. Oavsett hur varmt det var förra helgen. Eftersom det är lite trångt och så här kan jag inte ha sommar- och vinterkläder framme samtidigt, men idag så bytte jag. Alla tjocka ullklänningar veks ihop och stoppades i påsar och de fräsha sommarklänningarna och shortsen åkte fram. Hittade de blåa linneshortsen jag fyndade på Åhléns förra sommaren, passar hur bra som helst för bara lite slappt strosande på stan, baxa båt eller glass i solen. Strosandet på stan resulterade också i armandet från Pilgrim. Har ju suktat efter andra lite dyrare varianter, men tyckte detta var riktigt sjyst. Halva priset var det också. Jag är nöjd. Vita tygskor fick också följa med hem, passar hur bra som helst till shortsen. Jag är mycket nöjd.