Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Nytt

tisdag, juni 19, 2007

Jag har testat läppstift, Juicy Wear Duo närmare bestämt. Är inte så inne på läppstift egentligen, men jag är ofta öppen för förslag. Ofta blir jag besviken just när det kommer till läppstift för att det är för mycket färg, fel färg, och för att det blir så skarpa kanter. Så var det även i detta fall och jag tror mestadels det handlar om ovana. Men om jag någon gång lämnar läppglanset trygga värld av diffusa kanter och bleka fäger så är nog detta vad jag kommer satsa på. Det är lätt att få på och det sitter som berget! + att det inte blir så skarp färg. Jag säger det funkar.
Jag har också en tid varit på jakt efter lite nytt och som av en händelse kom jag över lite sånt idag.

1. Har blivit lite såld på skimmerrouge sen jag sett det i både den ena och den andra tidningen (jag är så billig) och detta skulle kunna funka som något åt det hållet... Det handlar om ett puder i kulform med skimmer i, lätt rosa, precis som jag :) Kan nog funka över rouge och även kanske lite på nyckelben.

2. Concealer! Min från Make up Store är snart slut och jag var så nära att skaffa en ny, men nu fick jag chansen att testa concealernas concealer och jag är spänd av förväntan!

3. Mascara, min Estée Lauder är snart slut och jag hade kanske hoppats på en förtjockande då den varit förlängande och böjande (?) och jag har aldrig testat denna Lancome förut, men jag håller tummarna.

4. Underkläder. Man kan alltid bygga på sin samling och dessa två verkar funktionella.

Saknar: Nagellack i korall, tips någon?

3 Comments:

At 11:02 em, Anonymous Anonym said...

Tjusig färg på läppstiftet!

 
At 9:40 fm, Anonymous Anonym said...

Du har ett bra jobb du..!! Foundationen (högst tveksam pluralform) från Shiseido är grymt bra, tack! Och även lääpstiftet... Fast lika ovan som du så blandar jag ut det med läppglans...:)

 
At 9:56 em, Blogger Anna said...

Härligt att det funkar! :D

 

Skicka en kommentar

<< Home