Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Senaste tiden

onsdag, maj 09, 2007

Den senaste tiden har jag förutom flängt runt också:

1. Testat min body, både med kjol och med jeans.

2. Handlat nytt armband på HM's killavdelning (de har mycket sjysta armband där, tips!) Vet inte riktigt när jag ska ha det, eller om det ens är min stil, men det visar sig väl. Snyggt är det i alla fall!

3. Hunnit förälska mig i EArdens Eight hour cream! Som för övrigt var den första produkt att bära hennes namn och det var egentligen en kräm hon hade till sina race-hästar, men hon märkte då hur bra det var för händerna också. Eight hour kommer från att hon av en kund fått veta att krämen fick bort hennes sons blåmärken på knäna efter bara åtta timmar. Kuriosa. Jag gillar den, den är faktiskt aningen bättre än den från Crabtree&Evelyn, som är lite seg på att torka in.

4. (Ej i bild) Jag har fått mina Nelly-kläder! Äntligen! Bild kanske kommer senare.