Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Still looking

tisdag, juni 26, 2007

Har inte hittat något vettigt nagellack än. Scoutade lite på accessora etc och de har en massa fina, bl a Mavala, men det där med färg blir ju lite svårt på nätet. Inte för att de är så dyra, men jag orkar inte sitta med en hel uppsättning lack jag inte använder ;) USB-nätverkskort är det däremot lättare med, ett sånt behöver jag också. Det suger lite i shoppingtarmen faktiskt, inte för att det var otroligt längesen jag handlade nått, men just bara att strosa runt. "Strosade" runt i HM's webshopp igår och hittade en svart kofta + en clutch. Det var egentlgen koftan som var kapet, clutchen var med för att komma upp i minsta ordersumma :) Men jag tror nog den kan funka. Sen är ju leverans i Augusti också ett påhitt...

När jag tänker efter, vad jag egentligen skulle vilja göra i helgen är att gå i spiraler upp i NK, i makligt tempo för att sen fika på toppen, åh! Tänker man efter lite mer vore det kanske hälsosammare och mer vettigt att åka till stranden (den strand vi nu har här på östkusten...), även om det är kallt i vattnet är det ju skönt att slappa i sanden. Hm, jag får fundera!

2 Comments:

At 11:18 fm, Blogger Kerstin said...

Lycka till. Jag har mitt ljustrosa/beige som jag gillar...

 
At 9:20 em, Blogger Anna said...

Har också ett i ljusrosa ton som verkligen är en favvo, men nu har jag kanske ändå hittat nått att variera med :)

 

Skicka en kommentar

<< Home