Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Inte så mycket fix i Eye Fix

onsdag, november 12, 2008

Ända sedan min primer tog slut har jag varit på jakt efter ny. Lösningen med ny concealer och puder fungerade inget vidare, så en tid senare kom jag på att Face säkert har något liknande. Jag har alltid tyckt att de affärerna varit lika, det är de säkert inte...

Hur som helst, jag fick tag på Eye Fix. Det såg till en början ut att fungera jättebra, det blev ett bra underlag och ögonskuggan verkade sitta ordentligt. Tjejen i affären pratade också om att den var speciellt framtagen utan oljor, så att det skulle bli extra matt (eller något åt det hållet).

Efter en hel dag sitter skuggan bra precis ovanför ögonfransarna, men ligger i vecken på övriga locket. För runt 200 kr hade jag nog väntat mig lite mer. Eller så är det jag som inte vet hur man ska använda den. Hur som helst är den inte värd med än en 2a. 

Inget slår Make up Store's primer!

1 Comments:

At 8:16 fm, Blogger Kerstin said...

Oh, den ska jag DÅ inte testa...

 

Skicka en kommentar

<< Home