Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Måndag (no shit)

måndag, april 03, 2006

Med Artic Monkeys poppandes i öronen har jag idag swischat fram genom allt slask. Racer-cykeln tar sig igenom det mesta men ibland måste man hoppa av och gå alt. glida fram som bambi på hal is alt. hoppa på små snöhögar mitt i allt vatten (Engelska parken!). Inte särskillt bra för mina The stövlar, men jag försöker få dem att må så bra som möjligt med diverse skoputs och impregnering lite då och nu. Mentalt har jag nu släppt vintern och klär mig i klänning och av samma anledning har curlingkängorna åkt in i sin låda i garderoben, därav The stövlar + slask. Vad gör man liksom.

Kära datorn hänger med i cykelkorgen och det är väl lite med hjärtat i halsgropen, men det går ju inte inte att ta med den. Med lite tur hade jag nämligen tänkt producera en uppsats samt lämna in den i tid. Det kräver sina långa timmar på bibblan (som inte har Wlan! Vet inte om det är till min för/nackdel än... ). Bibblan har heller ingen microavdelning för medhavda matlådor, därav internetkontakten nu ;)

Så, nu lunch, sen jobb.

1 Comments:

At 3:38 em, Blogger Karoleen said...

VAAAAAAAAAAA har inte CArolina WLan...vad är det för hål i väggen?

 

Skicka en kommentar

<< Home