Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Neeeeej

tisdag, april 04, 2006

Det otänkbara har hänt! Det som inte får hända! Inte nu! (Inte senare heller, men ändå) När jag packade upp min ibook idag så var skärmen alldeles mörk. Antagligen har det gått nån sladd eller kort (valfritt) i skärmen som gjorde att den inte fick ordentligt med ljus. Jag fick ett mindre nervsammanbrott och fick till slut lämna in den för lagning (som tur är har jag garanti kvar). Nu ska de hålla den hur länge som helst, jag blev knäsvag när hon sa hur länge. Det är tur att det finns folk med mer sans som man kan hålla sig i då.

Man brukar ju säga att man bor i en kappsäck när man inte har någonstans att bo, jag bor nu i/på cd-skivor där jag backat upp allt väsentligt. Dels för att kunna jobba vidare med skola etc, dels om det skulle hända nått med hårddisken när de lagar den (med tanke på att man tycker att de bara borde behöva gå in i skärmen och pilla så borde det väl inte hända, men man vet ju aldrig...). Iofs är det bra att jag har allt viktigt på skivor nu, jag har alltid tänkt att det skulle vara bra, och nu hade jag en anledning att fixa det (även om jag får ont i magen när jag tänker på den).

Så nu är jag fast hemma på en stationär pc, vilket egentligen inte är fy skam, men det känns lite B ändå... *saknar min baby*

1 Comments:

At 11:54 fm, Blogger Karoleen said...

poor baby :(

 

Skicka en kommentar

<< Home