Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Påsk -> tröst

måndag, april 17, 2006

Då påsken med hjälp av b la egenhändigt (ja!) lagat mat, visst vinintag och sol i särskillt trevligt sällskap lindrat lite är det dock med en stadigt ihållande smärta jag meddelar att detta fortfarande är vad jag kan kalla mitt liv:



Min dator är inte tillbaka!

Jag har däremot hunnit b la klädsurfa i påsk och har hittat sällsynt trevliga tubklänningar, eller, ja, en speciellt trevlig, som kanske skulle kunna vara på väg hem till mig inom kort beroende lite på ekonomin. Den är one size och kan tydligen varieras i längd om man så känner. I övrigt så skuttade jag lite av lycka när man i lördags kunde gå ut utan vinterjacka iförd pilotbrillor mitt på dagen för att äta glass vid ån. Mycket trevligt. Då vet man att det snart är tubklänningsväder! Iofs kan man ju ha den nu med en kofta över och stövlar till... Det är dumt att sätta griller i huvudet på sig själv ;) (Och om jag inte minns helt fel så var det en skjortklännig jag var ute efter för ett tag sen... Den lyser däremot med sin frånvaro, både hos mig och i lämplig affär. Mupp.)