Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Skinnjacka vs den jag redan har

torsdag, augusti 03, 2006

Har spanat skinnjacka. Brun. Jättefin. Har kört det vanliga racet i huvudet "När kan jag ha den? Vad kan jag ha den till? Kommer jag att använda den?" etc etc. Har svarat hyffsat bra på de flesta frågorna men är fortfarande lite tveksam. Jag har alltid sett mig som en trench-tjej. Till den beiga variant jag redan har kan jag ha alla mina klänningar och mina svarta spetsiga stövlar. En skinnjacke-tjej kanske inte har så många klänningar... vad vet jag. Vet inte helt vad man har till en skinnjacka förutom jeans, men ååh, så snyggt det skulle vara med jeans till!

Så, för:

1. Passar till det mesta
2. Går aldrig riktigt ur tiden
3. Snyggt till jeans :)

Dock, mot:

1. Passar till det mesta om man har den stilen
2. Svår med klänning?
3. Nytt är läskigt :)

Uppdatering: Nu är den iaf beställd, det får bära eller brista!