Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Min syster har gjort det!

lördag, juli 15, 2006

Hon har lyckats med något jag drömt om länge. Vi har på second hand-runda igår och hon fyndade ett par jättefina bruna pumps för 112 kr. Tydligen så hade man mindre fötter förr i tiden för jag har haft väldiga svårigheter med att hitta skor i rätt storlek, 40. Hittade iofs ett par marinblåa som skulle kunna ha passat, men var lite tveksam över färgen... Aja, hon har lovat att jag ska få låna dem :)

Här har det varit torka ett bra tag, jag skyller på värmen. Dock kan jag meddela att det blev den omtalade klänningen till slut! Så nu har jag både den och skjortklännigen. Mycket vill ha mer, men nu är det klänningsblockad för ett tag framöver. Har nog aldrig handlat så många klänningar som jag gjorde i nu i våras. Alla har visserligen blivit sommarfavoriter, vissa med leggins till, andra utan. Har lite nytt span på gång, b la en blå, snäv kjol, räkna med rapport om den blir av :)