Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

HM-SMS

onsdag, september 27, 2006

Nu har jag också fått det, sms:et från HM som drällt in hos de flesta. Helt ärligt, ett sjukt bra sätt för HM att spana in vad deras kunder värderar samt vad de kan tänkas vilja se i butik. Tre frågor, det behövs inte mer, snabbt och enkelt i mobilen samt ett helt ok erbjudande (20% rabatt) (De får en att berätta vad man vill handla OCH de får en att handla!). Även om det känns lite som om jag sålt min själ, så bra där HM! Nu gäller det bara att komma på vad man ska handla! :D

Hade gärna använt rabatten till nya katalogen som kom idag, fanns jättemycket snyggt, mycket basicgrejjer. Behöver b la ett nytt vitt linne med spagettiband, har ett som jag haft i över fem år (!), det börjar synas kan jag säga... Men det är perfekt för lager-på-lager-kreationer. Jättefina overseizetröjor också, både lång- och kortärmade samt tjocka strumpbyxor samt... Ja, vi får se hur mycket det blir.

1 Comments:

At 8:58 em, Anonymous Anonym said...

Men! Jag har inte fått något! : /

 

Skicka en kommentar

<< Home