Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Hålla drömmen vid liv

tisdag, oktober 24, 2006

När man precis lämnat något känns det ibland som om man bara kommer ihåg det som var bra. Studentlivet: flexibla dagar, veckor, månader, år... oändligt mycket att göra, oändligt många att träffa, om man nu var på det humöret. En ganska fridsam tid, bortsett från studierna ibland då. Infann mig på en tenta/inflyttningsfest ikväll och fick för en stund nästan vara student igen. Blev snabbt varm i kläderna (efter vadå 1,5 månader) och kunde absolut känna med de som tentat, festen börjar när man kommer hem efteråt och man ser inte riktigt ett slut på det. Sen kan man sova till två dagen efter för att sen gå på nån föreläsning, typ sen, ååh, vilken grej! Det som till slut räddade mig och det jag unde trösta mig med på vägen hem, vilket jag var innan kl 21, var att det är den 25e imorrn, och lön är mycket trevligare än csn ;)

1 Comments:

At 11:17 fm, Blogger Karoleen said...

Lys med riktig lön ju :)

 

Skicka en kommentar

<< Home