Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Nytt

söndag, november 05, 2006

Jag spontanfyndade följande klänning igår på HM. Var egentligen bara där 40 min innan de stängde för att köpa strumpor och deo, men kunde inte riktigt låta bli när jag såg denna. 100% ull är den också.


Fick tillfället att inviga den på gårdagens parmiddag sen. Vi klämde in oss fyra pers här, trodde det skule bli varmt med all ull, men det gick bra. Det hela flöt på fint, välkomstmojiton fick stående ovationer och då det var mitt enda bidrag till hela kalaset var det extra skoj :) Den övriga maten samt efterätten uppskattades också. Helt plöstligt var klockan tolv och det var dags att avrunda. Jag var så trött att jag somande på stört nästan, det blir kanske så när klockan står på 0540 under veckorna (eller om man bara sover 6h natten innan pga utgång...). Himla skoj hade vi iaf!