Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Lista

onsdag, januari 17, 2007

Knycker denna från Karro

1.
Vilken svordom använder du mest? Vet faktiskt inte
2. Äger du en iPod? Japps, två, en icke-fungerande rosa mini samt en av de första som kom (som fungerar hur bra som helst!)
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Nånstans mellan 0600 och 0630
4. Hur många resväskor äger du? En kabinväska samt en supersöt weekendbag
5. Använder du flip-floppar? Flip-floppar (Vad är det?)? Ja, på sommaren
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Ica (maxi, nära, kvantum, you pick)
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag alternerar gärna, det är trist när man fotat en rolig tillställning och så är man själv inte med på nån bild...
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Borat, fruktansvärt dålig med ett lite skrämmande budskap
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Nån jag tycker om, kvittar vad
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Birkin ;) Nädå, skulle kanske köpa mig fri från CSN?
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Har jag svårt att tro
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nopes
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Alla mina skivor ligger i en låda jag inte öppnat på år och dar. I min playlist ligger Zero 7, Warm sounds
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Sysslar kanske mer med favoritlåtar
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nopes
16. När var senast någon stötte på dig? Hur vet man om någon faktiskt gör det? Om de inte säger det rakt ut förstås... Men det händer väl lite titt som tätt
17. Vad åt du till middag senast? Fajitas!
18 Använder du huvtröjor? Inte alls faktiskt
19. Kan du vissla? Japps
20. Vem var den senaste som ringde dig? Syster
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Kärlekstunneln? ;)
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag vet att de gör det :S
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 018
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Tror inte det, eller det beror på hur liten
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? http://www.graenbycentrum.se/ och det är inte ens nära, det ligger på andra sidan stan
26. Hur många syskon har du? Syster
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Är inte blyg om jag vet vad jag vill
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Ice age :D
29. Äger du några popband t-shirts? Roling Stones, The Ark, Kula Shaker
30. När flög du senast? Norge i höstas
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra
32. Läser du för skojs skull? Heh, nej
33. Pratar du några andra språk? Bra engelska och behjälplig franska
34. Diskar du din egen disk? Det händer :) Annars tar maskinen det mesta
35. Har du gråtit offentligt? Japps
36. Har du en stationär dator eller en laptop? iBook
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Absolut, nu är jag inne på matlagning
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har alltid velat haft en i tungan och det har jag, så jag är nöjd. Tatueringar -> Nej
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Vadå dejt, vem går på dejt?
40. Kan du kasta macka? Japps
41. Har du någonsin varit på Jamaica? No man
42. Vad har du med dig in på bion? Ett gott humör? Äh, orka gå på bio
43. Vem var din favoritlärare och varför? Glömt namnet, men han hoppade upp och ner på stolar och bord för att illustrera elektronernas olika energi beroende på skal
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Tror inte det
45. Vad har du för väder? Kallt
46. Har du en blogg? Well... :)
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Kemi
48. Gillar du att flyga? Helt ok
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Öpppensinnad
50. När sov du senast på golvet? Några år sen när jag inte orkade klättra upp till loftsängen igen...
51. Vilken är din favorit drink? Mojito
52. Gillar du din boende-situation? Det finns inget bättre
53. Vilken är din mammas hemstad? Eslöv
54. Din pappas hemstad? Trollhättan
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte, jag skulle gärna sova jämt
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jag gillar fullbokat, så det är helt ok
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nopes
58. Vilken är din favoritfrukt? Melon kanske?
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte kalorier, men jag bryr mig helt klart om vad som är i
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 'till I die
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ehm, har väl nån form av examen inom det så, ja
62. Tror du på liv på andra planeter? Who knows, who cares
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Valfri på Apple
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Se 62
65. Vad var det senaste du åt? Fajitas
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Spontant det motsatta, eller det beror på hur vi träffats, men båda funkar fint
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Har hört historien, men kommer inte ihåg...
68. Gillar du senap? Japps
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det går över
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj, ser inte så mycket film...
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nopes
73. Tycker du om att krama folk? Ja, det är helt ok
74. Skulle du säga att du är trendig? Gärna
75. Äger du en digitalkamera? Världens minsta cyber shot
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Senast tror jag det var Lindsay Lohan? Vi är tydligen lika
77. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja! Vill man inte kan man lika gärna säga det, det gör det lättare för alla
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen vad jag vet
79. Tycker du att du är attraktiv? Absolut ;)
80. Vad är du allergisk mot? Mjölk/grädde/glass etc
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ehm, det har hänt
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Får jag välja själv? Alexander
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Kom igen, du vet att du vill! ;)

1 Comments:

At 10:28 fm, Anonymous Anonym said...

Skulle jag vakna så tidigt som du gör så skulle jag bli galen ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home