Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Well, what do you know...

torsdag, januari 18, 2007

Nu blev det lite balett över dagens ändå :) Lite knepigt bara eftersom det blåste ute, så man fick hålla i kjolen ibland. Invigde nya leggins från Topshop, "One seize, our best fit ever!" och de satt verkligen, åt. Vet inte riktigt om de går ut sig, eller hur det funkar. Jag gillar ju mina leggins heltäckande och inte semigenomskinliga som t ex strumpbyxor. Har ett par favoriter från Gina som jag haft i evigheter, de är i tyg, riktigt tyg. Dessa är mer som strumpbyxor utan fot, vilket iofs kan vara bra att ha ibland. Såg iofs att HM fått in lite mer heltäckande grejjer nu, men jag höll mig. Vad jag inte kunde hålla mig från var följande underkläder. Har en förkärlek för just denna variant, gillar mönstret och färgen och har sen tidigare ett liknande set fast i grönt. Och jag behöver verkligen underkläder! :)