Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Lite av varje

lördag, mars 24, 2007

Pytsar in lite av varje idag (med hjälp av mobilkamera då min riktiga officiellt gått och dött nu). Sidenlinnet hade jag glömt att jag hade, det gjorde sig bra till svarta shorts och pumps i gårkväll. På dagen var det lite mer sansat men ändå lite fredagsfint. Sen hade Catya en utmaning där man skulle lista sina 4 favvoaccessoarer, den hakar jag på :)
  • Ray-Bans - Oslagbara
  • Pärlörhängen - Kan inte leva utan dem, har dem varje dag och har svårt att variera dem med alla andra liknande jag har... lite synd kanske.
  • Halsband - Pilgrim - Födelsedagspresent som funkar till allt.
  • iPod - Inte nån mini eller shuffle utan en old school riktig :) Den första modellen som kom. Ett måste att ha laddat med batteri och musik jämt. Den är som telefonen, jag lämnar inte huset utan den.