Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Long time...

söndag, juli 01, 2007

Nu börjar det bli dags för semester. Man håller hårdare och hårdare i alla lediga stunder och planerar minutiöst men ändå känns de som om man aldrig är ledig. Hur som helst. I helgen vankades det NK, vilket var mycket trevligt. Det tråkiga var att det fortfarande är en massa reor överallt, och, jo, juli är kanske inte den bästa tiden att shoppa loss, men ändå. Hur länge kan man ha 50% i hela butiken och fortfarande ha grejjer kvar?
Är sen riktigt nöjd med toppen/tunikan i delvis siden från HM, var lite tveksam till puffärmen först, men nu är jag supernöjd! Hittade också en ny body på MQ, känns som om det kommer att bli en kändis, men jag gillar att den var i jersey och speciellt urringningen i ryggen. Super till kjol!
Sen till kanske det allra viktigaste, jag har hittat nagellack! Mavala, Nice, super! Fyndade också en väska, jag gillar när de har lite udda form och den kommer att bli kalas i höst. Nu saknas bara en bred, lagom stor läderväska som man kan få upp på axeln... (pris för dagens längsta önskan?)

2 Comments:

At 5:48 em, Blogger Kerstin said...

Supersött med puffen och sedan med rött nagellack blir det perfekt :)

 
At 11:27 fm, Blogger Anna said...

Ja, jag är ganska nöjd faktiskt :D

 

Skicka en kommentar

<< Home