Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Sommar 2

torsdag, juli 19, 2007

Efter ännu lite tid i hettan har jag införskaffat något som verkar vara ett sommarmåste, långklänningen (maxi dress låter som om den är stor på bredden snarare än på längden). Den ser faktiskt bättre ut på, så det kanske dyker upp nån sån bild senare. Men den är riktigt skön och kan nog funka både till vardag och fest. The sounds of summer-skivan må låta som sommar, men det är nog inte riktigt mina sounds of summer. Jag drar lite mer åt danshållet. Men Heineken är ju gott. Har också efter mycket om och men skaffat Nuxe's olja. Har funderat på det både denna sommaren och förra, den är ju lite dyr kanske, men jag har i år inte hittat något som skulle kunna funka bättre, så nu slog jag till. Har testat lite nu och är ännu inte superimponerad, men det kanske beror på mängd, ljus och annat. Jag avvaktar.